Will you take me to the other side? 'Cause here I don't belong ~

{ Bullet for my valentine - A place where you belong }

Hey!
Har bara suttit och pratat, funderat och funderat ännu mer.
Har gjort det ända sen jag kom hem, känner mig deprimerad xD
Men jag ska börja fixa mig tills fest nu snart, så ska nog få upp humöret på topp!
Det är kul med fest! *måste tänka positivt* haha.
Jag hatar när det här händer, hjärnan slutar fungera och tänker på saker den inte borde.
Det är sjukt irriterande, verkligen! Finns inget värre ;p
Två bilder som jag snodde av Jennifer, dom är från valborg förra året :)
Men men! Vi ses iallafall någon gång! Ha en super härlig valborg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0