wednesday ~

God morgon!
Idag är det onsdag.. Och imorgon är det provvecka.
Så idag har jag att öva massa matteuppgifter så jag klarar provet.
Men först blir det skola hela dagen.
Har iallafall musik idag så något bra för skoldagen med sig iallafall :D
Och sen ikväll har jag intensiv-gymnastik en timme :>
Jag igår med nya skinnjackan :D

Nu ska jag testa ett nytt "intensivt" tandkräm som jag fick ta hon tandläkaren igår.
Man ska bara använda det 2-3 gånger i veckan och det ska ta bort miss-färgningar
och gula fläckar som kommer av kaffe och sånt. Inte för att jag dricker kaffe..
Men jag kanske får vitare tänder ändå :D wihihi!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Sv: Jag är också rätt skakig på handen men det gäller bara att hitta en bra ställning. Jag stödjer alltid mina händer i varandra eller va man ska säga^^ så att dom inte ska skaka så mycket alltså :) Sen är det bara övning som gäller :)



Lycka till med provet :) har själv ett prov som ska göras snart men usch va tråkigt det är att plugga till det^^

2010-04-14 @ 11:21:05
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0