/ No silver lining on the cloud that covers you /

Hej!
Skolan gick förvånansvärt snabbt idag, även om vi hade lite problem..
Efter skolan va jag och köpte hårfärg, ska färga håret brunt igen.
Jag känner mig inte som en "blondie" så därför ska jag gå tillbaka till min riktiga färg.
Ska färga det sen ikväll då syrran kommer över.
Sitter bara och segar just nu, har läst ca 5 kapitel i All togehter dead.
(7 boken i True blood serien). Har även hunnit äta lite rökt fisk ;>

Och vet ni vad jag hörde då jag låg och läste? Jo, hagel!
Det bara hagla ner massa små hagelbollar (i brist på bättre att kalla dem)!
Personligen tycker jag att ljudet av då det regnar eller haglar är väldigt lugnande.
Älskar då det smattrar mot taket :) Speciellt då man ska sova ;p haha.
Som tur är har all hagel smält bort nu :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0