mobile case ~

Har suttit och letat tillbehör till min fortfarande inte levererade mobil.
Hittade ingen sida från Finland som sålde skydds-fodral till mobilen ;s
Hittade bara sidor från USA.. Och några av dem skicka inte ens till Finland.
Helt sjukt att det inte finns att köpa från sidor från Finland!
Eller så är det bara jag som är blind och inte hittar de här sidorna..
Men vart man än kollar hittar man till iPhone! Det är frustrerande! -.-
Får väl bara åka in på Nelson här och kolla, har dom inte där måste jag åka till Vasa.
Och hittar jag inte där måste jag beställa från USA, och det blir dyrt..
Ett sånt här skal skulle jag vilja ha! Så fint :'3

Kommentarer
Postat av: Johanna

E kan va dålit me na skal åp nelsons, prova va in der fö na vikor sedan, å tå had itt di e enda skal åt näin telefon :O

2010-04-08 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0