like me for the one I am

I brist på vettiga bilder får ni två cpbilder på mig.

Hej!
Kom nyss hem från skolan. Har varit rätt chill i skolan idag.
två första timmarna, då jag skulle läsa finska, gick mest åt att garva till
alla dumma människor som ringde in och svarade på nån fråga.
Hörde svaret "64" typ 10 gånger. Så sjukt ^^
På finska timmarna syssla vi med grammatik typ. Skit tråkigt.
Engelska timmen va rätt chill, inte så svårt.
Religion va också chill, tog det bara lugnt och skrev lite.
Sen lata man sig i latrummet några minuter och sen åkte hem ;p
Det va det jag har gjort idag.
Nu ska jag fixa nåt mellan mål och sen ska jag börja på med finska uppgift.
Ska försöka läsa igenom en novell och skriva ett svar,
ska spara det andra svaret tills senare. Detta kommer ändå ta mig minst en timme.
Så, vi ses lite senare! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0