Da Sims, yao! *Gangstah stajl*

Okej.. Världens bästa rubrik hittills.
Och hej på er ;>
Nu har jag varit i skolan, varit och köpt lite godis,
kommit hem, gjort mjöd och bakat pizza ;> haha.
Sitter och väntar på att den ska bli klar nu så jag får äta!
Är super hungrig! Gjorde pizza med räkor, färs och jalopeño och massa ost!
Ost är helt klart världens bästa ingrediens på pizza. Punkt slut :)
Nu efter att jag har ätit tänkte jag att jag skulle spela lite the sims 3.
Ska försöka få min bebis att växa upp och bli nåt geni ;p haha.
Men nu ringer det i matklockan så nu är pizzan färdig! :D
Vi ses senare! puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahaha fan va stört!

2010-04-21 @ 16:33:10
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0