Uschhhhhhhhh.. :(

God morgon!
Sitter här och halvsover, är hur trött som helst,
funderar nästan på att gå och lägga mig igen.. haha.
Men men, idag är det nästan den tråkigaste skoldagen (ja jag vet att jag tycker alla
skoldagar är tråkiga, men det är för att jag bara har tråkiga ämnen den här perioden..)
iallafall, jag börjar med 2filosofi, zZzzzzZZZ... Sen fortsätter jag med två håltimmar,
och sen en religion och 2 finska.. Rolig dag? Absolut inte!

Får se hur länge jag orkar skolan,
har verkligen ont i halsen idag och min mage är inte mycket bättre.
Har jätte ont över allt.. Det är säkert samma skit som morsan och syrran haft..
Usch usch usch!! Jag vill inte bli sjuk! :(
Men men, krya på mig, haha.. Vi ses senare idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0