Undrar om Ceasar hade något att göra med Ceasarsallad..?


Nu har jag städat rummet, gjort och ätit ceasarsallad och läst SOLO!
(Ceasar sallad måste vara den godaste salladen i hela världen, mums ♥)
Rummet är fortfarande inte riktigt perfekt städat,
men tillräckligt bra för att vara städat, haha.
Har även städat "mittirummet" på övrevåningen. (Tråkigt att städa..)
Men ska ha Adde att hjälpa mig att fixa något med soffan.

Nu tänkte jag iallafall läsa lite bloggar som jag missat de här två dagarna,
och sen ska jag blogga lite till antagligen, och sen läsa lite i Breaking Dawn tills
Adde kommer hit :) Vi ses senare ♥

Kommentarer
Postat av: f

hehe ;D

2009-11-27 @ 16:00:51
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0