Twilight ; New moon ♥

Tjenare!
Kom nyss hem från Adde. Sitter och kollar facebook nu
och myser med kissekatten min :) Har vart en riktigt spännande helg.

Annars, jag är ju brunett nu! Färgade håret i fredas så det skulle passa med löshåret.
Måste säga, det är faktiskt riktigt snygg! Ni ska få se bild imorgon :)

I lördas va jag på bio, vi kolla New Moon. Den va verkligen sjukt bra!
Tårarna bara rann på vissa ställen i filmen, och på vissa ställen
kunde jag inte göra något annat än skratta. Så ska en film vara, fylld med känslor ;)
Min favorit scen va nog då Bella rädda Edward.. så sött ♥ och hela Italien scenen,
fick rysningar som fan och tårarna bara rann, haha. Typiskt då man ska va så känslig,
haha, men jag vill se den igen iallafall :D Den va verkligen sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0