Trappan som låter ;p

Aloha ! x)
Kom just hem från skolan, har vart en rätt tung dag,
först skulle jag skriva en uppsats i engelska. Efter det hade jag
två timmar med finska, jobbigt och svårt att försöka klura ut all
äcklig grammatik och allt sånt :( efter det en lätt hälsokunskaps timme
och efter det två timmar biologi, som jag har prov i imorgong..!
Uscha då! Gillar inte alls att ha prov, även om jag oftast får rätt bra i dem.
Gillar verkligen inte att läsa på prov, sitta stilla och läsa och ha
i bakhuvudet att man måste kunna det här eller så går det inte.. usch!

Men den här videon gjorde iallafall min dag.

Såna hära skulle kunna finnas lite över allt ! Mysigt värre ;D
Och dessutom skulle nog de flesta andra välja trappan också och därmed
få lite bättre kondition än vad dom annars skulle ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0