Träna träna träna.. äta godis?

Aloha!
Kom nyss hem från intensivgympan, lika skönt som vanligt nu efteråt.
Älskar känslan av att vara lite starkare efter ett träningspass ;p
Annars så rekommenderar jag verkligen er att testa intensivgympa,
speciellt ni som inte gillar att träna intensivare själv utan blir mer på "G"
av att träna i grupp :) Jag hatar att träna själv därför tränar jag i grupp!
200kr/20€ är inte så farligt mycket för att hålla sin hälsa i skick :)

Men nu måste jag gå och läsa lite på biologiprov! och äta godis..
Eller kanske jag ska satsa på en klementin nu då jag tränat? hihi.
Det är rätt mycket att lära sig och jag har bara läst tre kapitel än..
iofs är det otroligt att jag börjat läsa två dagar före prov.. haha ;D
Men vi ses imorgon! Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränar med i grupp, de är mkt roligare:D

2009-11-04 @ 23:35:47
URL: http://guccigirl.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Du har en kjempefin blogg:)

2009-11-05 @ 01:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0