Sovmorgon ;D ♥

Godmorgon! :)
Börjar inte skolan förräns halv 1 idag, sköönt.
Sitter hemma och tycker synd om dem som är i skolan och skriver prov just nu,
tur att man inte har 5 prov på en vecka.. men säkert har jag det nångång
snart nu med, haha. Men vi börjar iallafall med en ny period idag :)
Har finska, religion, filosofi och musik, bara skitämnen förutom musik!

Annars så är jag fortfarande sur över löshåret, dom skulle iallafall kunna
ha rätt färg på hemsidan så man verkligen ser vad man beställer!

Är det någon som vet om man kan färga fiberhår? så snälla svara! :)


UPPDATERING:
Fick nyss ett mail från hairiffic att det inte går att färga fiberhår,
eftersom det inte är äkta hår drar det inte till sig färgen utan blir bara lite nyanser.
Så jag ska skicka tillbaka det och vänta på att jag ska få en mörkare färg
och hoppas på att den färgen passar mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0