Send me an angel ♥ *för att hjälpa mig plugga på prov,hihi*

Aloha kakahiaka! ♥
eller godmorgon som vi svensk-pratande säger ;)
(säger svenskpratande eftersom jag bor i finland och pratar svenska)

Idag kommer det bli en rätt tung dag, först har jag en massa
dubbeltimmar i skolan. Är i skolan från 08:50 till 15:10 :(
Och sen efter skolan blir det att åka hem och läsa på biologiprov.
Är inte riktigt säker på hur det ska gå, men på något sätt ska
jag nog lära in mig all olika information man får, haha.
Men nu är det iallafall dags att fixa sig redo för skolan,
vi ses senare idag någongång! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nenni

MINA änglavingar:O:O:O

2009-11-05 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0