Nu är det jul här i vårt hus... ;p

God morgon!
Så skönt att få sova länge nu då det är helg.
Idag blir det att baka paj och hoppas på att Adde är tillräckligt friskt,
så vi kan bjuda över några kompisar på lilla juls mys, haha ;p
Har rätt ont i halsen fortfarande, men jag bryr mig inte om det, haha.

Kolla på idol igår också, hejjar på Calle! Han är ju för skön.
Hoppas han och Erik går vidare till finalen :)
Men nu ska jag gå och kolla posten så jag får se om jag fått mina heels än!!
Vi ses senare, ha en bra lilla jul! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller helt klart med dig! Calle och erik i final! tove är duktig men de andra klår henne med hästlängder

2009-11-28 @ 15:59:15
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0