Mitt löshår ♥

Lockade mitt löshår idag! Tog mig kanske en timma..
Försökte att inte locka det så "noggrant", gillar inte perfekt lockade
lockar, utan det ska va lite slarvigt så ser det bäst ut ;)
Så här blev iallafall resultatet:

Skitsnyggt om ni frågar mig iallafall ;)
Passar mycket bättre till mitt riktiga hår eftersom det är lite cplockigt.
så det ser naturligare ut nu! Är verkligen nöjd med löshåret.
Rekommenderar verkligen fiberhår till er som inte vill köpa äkta hår!
Det är billigare men ser ändå äkta ut även om det är fiberhår.
Den ända nackdelen är att det inte går att färga, men annars är det bara
att styla håret som man vill, sjukt bra enligt mig iallafall! :)
Man sparar ca 1000kr på att köpa Fiberhårs Clip-ons, great deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0