Måndag idag..

Godmorgon!
En ny vecka har börjat och jag är tröttare än vanligt..
Vet inte hur många gånger jag vaknade inatt :o
Tror jag låg och hade True Blood i tankarna så jag inte kunde sova,
blev så spännande igår då en kille kom in i ett rum fullt med vampyrer
och hade en massa silverkedjor runt sig och va en självmordsbombare.
spännande :O så jag tror jag hade det i baktankarna och låg och fundera på det.
Tips! Kolla ingen spännande serie före ni ska gå och lägga er..
Ni kommer inte kunna sova om ni ligger och funderar på vad som kommer hända ;p


Idag blir det en helt vanlig dag, har några timmar i skolan, nån håltimme
och sen hem och kolla på true blood ;) sen göra läxor och längta
tills jag får tillbaka mitt löshår, btw drömde om det inatt! woho! haha.
Men men! Måste göra mig redo för skolan nu, vi ses! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej, hej, hur är läget?= )

2009-11-16 @ 13:52:03
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: Klaudia

Sv: Härligt!

Jodå, det är bara fint fint :)

Vad händer hos Dig då ?=)

2009-11-16 @ 17:57:55
URL: http://wojdat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0