Kissekatter på Facebook

Godmorgon!
Idag är det torsdag, det betyder att jag börjar med två tråkiga filosofi..
Efter det har jag en håltimme och efter maten får vi ut prov!
Så jag missar en håltimma, en religion och två tråkiga finskatimmar! :D
Och kan ni tänka er, imorgon är det fredag! Helg igen! ♥
Och idol! Som bara blir sjukt mer spännande för varje gång.
Har faktiskt ingen aning vem som kommer åka imorgon!

Annars har jag börjat spela Happy Pets på facebook,
riktigt söta katter men helt meningslöst spel igentligen, haha ;p

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Men så gulliga dom har jag missat. Måste undersökas. Skippar farmville - men ett par katter kan jag ta hand om=)

2009-11-19 @ 11:01:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0