Kanon, Canon!

Aloha ♥
eftersom den här bloggen är ny tänkte jag bjuda på en oseriösbild på mig

Jonna ♥ sin Canon

Jag ville ha en systemkamera så fort jag såg hur bra bilder det blir med dem,
men dom är ju sjukt dyra så det tog mig typ 3 år att få en.
Men nu äntligen  då jag fyllde 17, den 8 oktober,
fick jag en till födelsedagspresent ♥ Snacka om att jag blev sjukt glad asså! :)
Fotografering är verkligen en jätte rolig hobby.
Däremot är det rätt svårt att få bra bilder på höst-vintern,
det är jätte dåligt väder och alla vackra löv har redan fallit eller blivit bruna..
Så längtar tills första "riktiga" snön så man får ta ett fotomaraton ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tackar :)

2009-11-02 @ 19:43:26
URL: http://fjanban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0