Headers och True Blood.

Har suttit och gjort några headers till min kompis Jennifer idag,
dom blev rätt fina tycker jag iallfall :D
Får se vilken hon väljer då hon gör sin blogg!



Vilken av dem tycker du blev bäst?
Själv tycker jag nog den sista :)


Och nu har jag kollat slut på hela första sesongen av True Blood!
12 timmar med True Blood på två dagar, haha! Helt sjukt att man kan bli
så beroende altså! Vill kolla mer, mer, MER!
Men det tar hela 6 timmar innan sesong 2 är nerladdad, buhuu!
Är det bara jag som är helt förtjust i den här serien?
Även om den innehåller väldigt mycket sex, blod och mord?

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

hnm jadu jag har letata på hemsidan. Grejen var att jag fick ett mail från dem på den där sidan med en pressvisning av när de beställde hem det där håret till sverige, och i det mailet stod detatt håret gick att färga. Men när jag nu blickar tillbaka på hemsidan står de ingnstans :/ verkar jätte konstigt

2009-11-12 @ 18:28:09
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: poppe

den längst ner ;o

2009-11-12 @ 18:42:57
URL: http://blondiepoppe.blogg.se/
Postat av: Linnea

True Blood in my heart! Jag längtar ihjälmig till tredje säsongen alltså!

2009-11-13 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0