Griiis ♥

(Gjorde denna till min mormor för as länge sen! hihi)

Har läst lite på Hälsokunskaps prov nu :)
Blev riktigt insatt faktiskt, det är ett rätt intressant ämne vi pratar om nu.
Typ vad man ska äta och hur man ska äta, hur man ska motionera,
hur man blir beroende och allt sånt. Intressant :D

Och annars är jag skit glad! Morsan beställde hem hårförlängningarna till mig ♥
Kommer antagligen få dom i slutet av veckan eller i början på nästa vecka!
Det är såna "Clip on" förlängningar, blev typ 1000kr billigare
så ett ganska lätt val vad man ska välja då med andra ord ;)

Så här sägs färgen på förlängningarna vara,
så jag kommer antagligen färga mitt hår liite mörkare än vad jag har det nu.

Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon!
Vi ses imorgon, sov gott! :) pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

konståkning:)

najs ämne´:)

2009-11-08 @ 22:02:43
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0