Fredag, lördag, söndag.

Hej på er!
Ledsen för den sega uppdateringen, men har haft mycket att göra nu i helgen.
I fredas gjorde jag nog inte så jätte mycket, Adde och jag kolla iallafall på idol.
I går så baka jag en kaka till mormor som fyllde år,
så vi åkte till henne och va där några timmar och fira henne :)
och på kvällen gjorde Adde och jag mat, vi testa morsans "hemliga" recept på frityrsmet,
så vi fritera räkor, kött och lökringar och sen klyftpotatis till, skit gott :)

Och efter den här goda måltiden blev det friterade bananer och glass ;)
Vi tänkte att det är lika bra att testa allt på samma dag,
och sen va nyttigare idag då istället, haha!
Efter att vi käkat efterrätt och kollat lite på tv så hade farsan fixat badtunnan,
så då satt vi där i en timma och njöt. Sen kolla vi på tv resten av kvällen.
Och idag har vi inte gjort någonting, Adde har mått dåligt och haft huvudverk,
jag har typ läst på prov och kollat tv xD seg dag, haha.

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

skön dag:)

2009-11-08 @ 16:36:03
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: TOMATTROLL

ahhaha, göru?:)

2009-11-08 @ 16:44:20
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0