Fick mitt löshår idag! ♥

Hej heej :D
Har nyss gjort scones och skagenröra, väntar bara på att sconsen
ska bli klara så jag kan proppa i mig hur mycket som helst av skagenröran.
Mumms ♥ Till "riktig" mat blir det kycklingfiléer och ris, tror jag ;p

Annars fick jag mitt löshår returnerat idag! :D
Skicka ju tillbaka det för en vecka sen eftersom färgen va allt för ljus.
Så nu fick jag en mörkare färg, diggar den verkligen!
Men det va fortfarande inte den färgen jag trodde det skulle va,
så kommer bli tvungen att färga håret, men det gör inget ;p
så här ser iallafall löshåret ut;

kommer bli skitnajs då jag färgar håret lite mörkare :) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingenskola och sen vet jag inte heller. Men vad händer i helgen ?:)

2009-11-19 @ 15:13:45
URL: http://sajjaamouishi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okeej :) mysigt. på fredag ska jag kolla på idol med några, ocg på lördag ska jag in till stan

och på söndag vet jag inte heller. hur har dagen varit då?:)

2009-11-19 @ 16:04:48
URL: http://sajjaamouishi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0