Tredje advent.

Godmorgon på er!
Sitter här med värsta huvudverken och har skit ont i halsen.
Håller på att bli sjuk igen antar jag, woho!
Glad lucia och tredje advent alla! Hoppas ni inte är sjuka som jag.. :)

Igår gjorde Adde & jag inget speciellt, vi kolla lite serier,
kolla på tv och lite sånt tråkigt. Kolla blandannat "Laws of attraction",
den va faktiskt riktigt bra :> Men jag va så trött så jag nästan tänkte
somna under sitsa halvan av filmen, haha.
idag ska vi atagligen inte göra nåt speciellt heller, kanske åka in till
stan och kolla på Närpes lucia, beror på om jag mår lite bättre eller inte..
Men nu ska jag ta och dricka lite vatten och sedan gå och lägga mig
på soffan och kolla vad som kommer på tv. Vi ses senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0