Tipsa mig!

God kväll ;p
Har sovit nu sen 4 tiden, så jag känner mig lite bättre.
Jag tror febern är borta men jag fryser och har ont i halsen..
Nu tänkte jag iallafall kolla på Top Design på nån finsk kanal xD

Dessutom fick jag inte ta influensa vaccinet då jag är sjuk,
så måste vänta nu tills jag blir frisk och sen ska jag kolla i tidningen
när man får åka till hälsovårds centralen och ta sprutan,
om jag vill ta den längre då, hoho.. x)

Btw, vet ni någon bra sida där man kan kolla filmer och serier gratis?
Tipsa mig gärna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ojdå! Men de kommer nog snart :) Vart hade du beställt skorna?

Hahah har du svininfluensan nu eller?

2009-12-01 @ 22:01:46
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: cattis

jag brukar si på watchxonline.com och ch131.com. int så bra bildkvalite men serier gar no bra att si på i brist på annat :)

2009-12-01 @ 23:09:32
URL: http://cattiiiz.blogg.se/
Postat av: Lotte

ch131.com

2009-12-02 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0