Lööööööördag


Yeeah!
Calle och Erik vidare till final! :D Precis som jag hoppades ♥
Calle har så jävla mysig röst så jag hoppas han vinner!
Men Erik kommer vara en väldigt svår motståndare,
han sjunger sjukt bra.. Men jag gillar en mer "mjuk" röst än en knivskarp.
Därför hoppas jag Calle vinner idol 2009! :)

Annars så blir det fjortisfest ikväll, haha!
Vi ska till et ställe som heter Solf, där de flesta tjejer verkligen är fjortisar.
Och de flesta killar tror de är någonting. haha.
Men men, det kommer antagligen bli riktigt kul med rätt sällskap! :)

OCH! Grattis Jennifer till Närpes lucia! ♥
Det förtjänade du verkligen! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Passar skorna då?



HELT UNDERBART ATT DET BLEV DOM TVÅ! Jag skrek typ av lycka när jag fick höra reslutatet hahah

2009-12-05 @ 15:13:47
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0