lite om dagen ~

Godagens!
Kom nyss hem från skolan, har varit en tung skoldag idag.
Kanske beror på att jag har varit så trött idag också.
Iallafall så hade jag en filosofi, andra timmen va vi på en föreläsning om
tobaksrökning. Det va faktiskt riktigt intressant..
Men äckligt att se en äkta lunga som en rökare haft innan personen dog!
Det såg faktiskt riktigt äckligt ut.. Helt svart och ihopskrylad :O usch.
Men tredje och fjärde timmen hade jag håltimme så då satt jag bara och sega.
femte timmen hade jag religion, tråk, och två sista timmarna hade jag finska.

Tänkte snart börja att fixa lite mat, men vet inte alls vad jag skall göra..
Så kanske skippar maten och börjar göra pannacotta, mums! ;)
Ska testa göra en pannacotta med jordgubb och citron/lime.
Så vi ses senare! Ha de bäst så länge, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0