Längtar tills imorgon!!

Hej!
kom nyss hem från skolan, sluta klockan fyra idag.
Snart bär det iväg igen, ska på basövning kvart före 6.
Sen har jag teori efter tills klockan 19;15. Usch!
Har värsta huvudverk nu så undrar hur det ska gå med övningen då,
om jag får mer huvudverk kommer mitt huvud att sprängas!

Annars så ska jag och shoppa julklappar imorgon!
Och så ska jag leta en svart klänning som jag ska ha till julfesten :)
och så ska kanske köpa en korsett och ett rosa bälte.. hihi!
Dessutom ska jag köpa Ben och Jerry's baked in alaska,
för den finns inte i affärerna här :O det suger.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; jadu inte mycket, redigerar lite bilder=)

2009-12-08 @ 17:44:24
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0