Inspirations tips

Jag har en mapp på min dator som jag döpt till "Inspiration". Där samlar jag på mig massa
bilder från bloggar, tumblr, olika internetaffärer osv. Jag har kanske 30 st bilder i min
inspirations-mapp, så detta är bara en liten del av vad som finns där :)

Jag tycker att det är ett väldigt fyndigt sätt att samla på sig allt man blir inspirerad av
så att man inte glömmer bort det ;p T.ex. om man vill pimpa sina egna shorts så har man
massa inspiration sedan då man skall sätta igång. Eller om man vill sy en klänning så tar man lite
inspiration från andra klänningar och sedan blandar ihop alla så får man en unik klänning.
I min inspirationsmapp finns även bilder av inredning: bokhyllor, garderober, badrum, sovrum
och allt man kan tänka sig! Sedan om man bygger ett eget hus någon gång så har man ju
extra mycket inspiration då man samlat på sig massor över åren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0