ZzzZzz

Cpbilder. Nåja men orka va seriös xD Annars har den här dagen gått ut på att
spela supaplex (nostalgi<3) och åka till esbo. Trodde seriöst att jag skulle få
hårfärgerna idag men icke. Så får väl dem i början på nästa vecka..
Sålänge jag får dem tills jag åker hem till Närpes så är allt lugnt.
Nu skall jag iallafall bara chilla, är redan trött fast jag sov till 11 idag, haha.
Måste vakna runt halv 9 imorgon för vi har skola hela dagen, 9-16.
Sen efter det bär det av till Borgå på tutorutbildning. Hoppas att det blir roligt iallafall!
Men jag antar att jag inte kommer uppdatera imorgon. Isåfall uppdaterar jag under
lunchen eller om det är riktigt tråkigt under föreläsningen, haha!
Nåja, men vi hörs å syns! Pusspuss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0