Ljusgrej och drömfångare

Beställde en super snygg ljus-grej från partylite för inte så länge sedan och nu har den
hittat sin plats i mitt rum (tills jag tar med den till lägenheten). Ovanför den har jag en bild
på pappa och mig (syns inte så bra på bilden så vill ni ha bättre bild säg till ^^).
Sen hittade jag äntligen en söt liten drömfångare! Hitta den på sommartorget igår
så den va jag bara tvungen att köpa :) Så nu hänger den nästan ovanför min säng. Mysmys!

Håller annars på att packa kappsäcken nu tills jag åker inatt. Bussen går runt 4 på natten/
morgonen, så jag tar båten från Åbo på morgonen och sen kommer iland på Åland på dagen.
Ska bli så skönt att få träffa sötnos <3 Wiie! Å jag ser fram emot att få åka till Stockholm också
på lördag! Ska bli mysigt :) Men men! Nu ska jag fortsätta packa, vi hörs och syns! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni åka till Stockholm när det är Rock Off på Åland!!!??? Vad är det för fasoner?

Svar: Haha, jepp jepp. Det va den enda helgen P hade passligt att åka. Och vi ska på rock off nu på tisdag och titta på Lillasyster och Den svenska björnstammen :)
Jonna Teir

2012-07-20 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0