-1

Så bra kvalité på bilden, ser helt konstigt ut XD Men men, som ni ser va jag tvungen att
ta ut den ena piercingen i örat :(( Den hade börjat vandra utåt så att man såg staven igenom
skinnet.. Så jag tänkte ta ur den igår, men då jag skulle dra ut staven gick skinnet sönder så
jag hade ett fint hack i örat, haha :p Fail. Men det är ihopläkt nu så det blir bara ett litet ärr.
Så dit for min industrial, buhu :( Får se om jag tar om den sedan eller inte..
Fattar inte heller varför den började vandra? Den enda piercingen som jävlast med mig innan
var navelpiercingen. Nåja nåja. Det är bara sånt man får ta när man gör piercingar :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; d-daamen damen damen =)<3

2012-02-22 @ 20:46:53
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0