We have a winner!

Jag skall alltså vara Barbie, med en country-twist, på Amerika festen imorgon!
Det va fina Johanna (<- KLICK) som gissade rätt!
Har iallafall försökt reda ut peruken, pimpat cowboyhatten, rotat igenom massa skor och letat
fram kläder som jag tycker skall passa in på temat. Ni får se hur jag ser ut sen på söndag :)
-
Idag har jag sysselsatt mig med att fixa klart musiken, har bränt en skiva. Men funderar
lite på att dra ut min laptop och dra ut baslådan också, så man får lite drag i musiken.
Den cd-spelare vi har är värdelös då det kommer till bas. Men men, vi får se om jag vill
riskera att någon har sönder Macen, skulle inte vara så roligt XD Haha.
Nu ska jag iallafall göra sista lagret på Jello-shotarna. Puss så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0