(Y)

Tack för era fina kommentarer angående videon i förra inlägget!
Bara ett litet svar på en av kommentarerna: Anledningen till att jag hade originallåten
med sång och allt var för att jag inte hittade den där låter som instrumental :/
Men om jag gör en ny någongång så skall jag försöka hitta en som e instrumental!
-
Så det va första dagen på praktiken idag nu då! Det kändest helt bra, lite spännande att
vara med massa barn från 3-6år och arbeta. Men ser fram emot imorgon :)
Nu tänker jag iallafall mumsa på min pizza och försöka skriva ett mail.
Efter det blir det att spela lite och sen ikväll blir det eventuellt en joggingtur igen.
Hörs å syns senare iallafall, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0