Rainbows and rain ^^¨

Ville bara showa off min ena tatuering så därav den "fina" posen XDD
Too bad att den inte syns så bra på bilden då.. Fast jag tror de flesta av er redan vet hur
den ser ur ^^¨ Är iallafall sjukt sugen på att tatuera mig igen.. Har faktiskt stoppat undan
lite pengar så att jag ska få ihop sparat till en tatuering, hehe :3 Vet vad jag ska göra när
jag har tillräckligt med pengar, för den kommer inte bli billig.. X'3
Anyways. Ska åka till skolan nu fast jag är ledig. (WHAAT?! Nejmen xD) Jag skall skriva
på en uppgift om socialpedagogik, sitter jag hemma kommer jag aldrig få det skrivet..
Så därför åker jag till skolan :] Vi hörs och syns! Ha de så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0