Mösset ^^

Chachaa! Kom hem för en liten stund sedan. Har varit och gjort en massa saker idag.
Först va jag och fixa resekortet (WOHO fick det fixat idag!!), sen åkte jag in till stan.
Hoppa först på fel buss så tog en extra 20 minuter att åka dit, haha. Men kom iallafall dit.
Träffa en klasskompis och sen gick och letade en dopgåva. Hittade en riktigt perfekt present!
Eller perfekt enligt mig :3 Lilla Oline skall ju bli döpt på lördag <3 Mysungen :]
Men iaf. Sen då jag satt i bussen till lägenheten höll jag på att dö. Det va så sjukt varmt!
Kändes som att det va 40 grader i bussen eller något.. Kvavt som tusan då också.
Trodde jag skulle spy av va jag börja må dåligt av värmen D: Men jag klara mig som sagt..
Då jag kom hem gick jag och handla lite mat och nu gör jag ugnstekt lax <3
Med potatis! Första gången jag äter potatis sedan jag kom hit, haha ^^¨
Men men, ska busa lite med Ceasar nu innan han dör av uttråkning! Hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0