Lax och katt

Ledsen för världens fulaste bild på mig men jag ville tydligen inte fastna på bild idag..
Men detta är min mat idag. Onödigt mycket gott. Rostat bröd, majonnäs, turkisk yoghurt,
massa massa gravad lax, citronsaft och sen salt och peppar <3 Mumsimumsi :)
Annars så va min lilla Ceasar med om en liten olycka för en liten stund sedan.
Han hoppade upp på bordet där jag hade 3 ljus att brinna.. Och när jag skulle schasa iväg honom
där ifrån, så tog hans svans eld.. >.> Så där stod han på bordet, hans päls på svansen brann
och jag visste inte vad jag skulle göra ;S Men sen så dog elden ut av sig själv efter 3-4 sekunder
så han hann nog inte få några värre skador.. Det verkade som att han tyckte mer illa om duschen
jag gav honom efteråt.. Men sen då jag torkat honom och inspekterat honom så att det inte skulle
vara några sår eller något lade jag ner honom på golvet och då skutta han iväg lika glad som innan.
Så jag tror inte att han gjorde sig något som tur är ^^ Min knäppa konstiga lilla katt <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; aaaws :D<3

näj men saaanse då! :'(

2011-09-01 @ 20:12:54
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Emily

De där mackorna såg inte dumma ut... blir att testa! ('',)

2011-09-07 @ 13:25:31
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0