red bike

En favvobild från förra året som jag tog i Åbo ^^
Har bara chillat hela dagen. Har haft tråkigt som fan. Bara kollat serier och filmer. Ätit glass.
Ätit lite till. Funderar på att äta mer glass. Vet inte vad jag skall göra >.< blah.
Saknar Putte men måste vänta tills imorgon kväll innan jag får träffa honom, om jag inte har
tur och ser honom i skolan imorgon xD Usch så länge det är tills det..
Och för att göra allt roligare börjar jag skolan halv 9 imorgon, jeeij. Det betyder att den bussen
jag åker med åker klockan 7, jeeij. Suck. Hatar tidiga morgnar :(
Anyways, fick en kommentar på ett annat inlägg där jag sa att jag ville skriva ett rage-inlägg
och personen sa att jag skulle berätta och att ni skulle lyssna. Men jag tror inte jag kan berätta
eftersom det inte handlar om mig utan jag är mer som en "biperson" i händelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0