Random babbel

Starting countdown. Days to 19th birthday: 5 days. TAGGAD. WOOHOO! Haha :p
Ska bli så otroligt roligt. Det är HoSKtober dagen före så det blir 2 flugor i en smäll!
Misstänker att det blir festsåfans på fredagen och sen på lördagen myskväll. Hoppas jag :3
Men ja, nog pratat om min födelsedag, haha. Över helgen har jag varit med Putte,
vi satt minst 5 timmar och försökte installera windows på min mac. Jag höll på att bli tokig.
Skulle inte Putte varit där skulle jag nog fått någon breakdown och börjat grina, haha XD
Eller blivit galen och suttit och garvat som en maniac.. Haha xD Så tack Putte <3
Just nu tvättar jag massa kläder och blir galen på Ceasar. Han springer runt i lägenheten
i full fart, hoppas i bokhyllan, jamar som en galning, klättrar på väggarna och biter i allt och alla.
Vet inte vad jag ska göra med honom.. Galna katt. Hur kan någon så söt vara så vild?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Putte?

2011-10-03 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0