kakkibajsirubrik

Klockan är snart 9 och jag ska snart gå och lägga mig. Bara för att jag ska vakna klockan 6.
Gah. Idiotdagimorgon. Fattar inte varför man ska börja skolan klockan 8.15? -.-
Som att inte klockan 9 är tillräckligt tidigt.. Sen ska man ha IKT tentamen (datakörkort typ)
och sen slutar man klockan 16.00 -.- GAH jag orkar inte. Inte imorgon.
Men jag får se det från den positiva sidan. Patrik kommer hem från kryssningen imorgon
och med lite tur får jag träffa honom. Förhoppningsvis även sova över där, iih <3
Har otroligt nog av Ceasar idag också, fan va han har skuttat och hållit på.
Jamat och hoppat på mig, bitit och klöst.. Han fattar inte att sluta heller fast man sprutar vatten
på honom.. Idiotkatt. Han må va söt men han är nog den vildaste och dummaste katt jag
någonsin haft. Han lugnar ner sig lite om det är någon annan här men är man ensam
med honom så blir han galen. Vet inte vad jag ska göra med honom.
Skulle behöva ha en annan katt här som han får leka med, då kanske han lugnar sig.
Eller så blir det riktigt kaos här i lägenheten, haha XD
Men anyways. Vi hörs kanske imorgon, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Nenni

Kanske e sku kon hjälp om du kastrierar an :):)

2011-10-25 @ 18:34:49
Postat av: Jullah

FIIN BLOGG <3

2011-10-25 @ 21:38:01
URL: http://rainbowcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0