whispers in the dark

Har glömt hur mycket jag gillade den här låten när jag hörde den första gången, länge sen jag
lyssnade på Skillet. Gillar dock låten fortfarande ^^¨ De har även ett par andra bra låtar.
T.ex. Hero, monster, comatose, reberthing osv osv ;p De är även ett kristet rockband. Lite coolt
tycker jag iallafall. Alla låtar de sjunger handlar om gud/kristus eller nåt sånt, haha.
Men lyssnar man på texten så är de verkligen.. vad ska man säga.. rörande? De får mig iallafall
att tänka till lite om man säger så. De fyller mig med känslor, kanske inte på samma sätt som de
har menat (typ att man ska tänka på gud? inte vet jag, haha) utan mer på mina erfarenheter.
Anyways. Jag tycker de är värda att lyssna på så ni kan ju kolla in dem om ni känner för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0