trololol

Yay för photoshop. Har så tråkigt så har suttit och pillat på lite.
Då jag gick i 6an/7an ville ja ha en piercing i ögonbrynet, skulle inte säga nej till en nu
heller men jag är glad att jag gjorde den i läppen istället ;P Är dock fetsugen på att göra
en medusa (andra bilden) eller spiderbites (sista bilden). Har velat ha snakebites förr
också men insåg att jag inte passar så bra i det som jag hade hoppats på, haha.
Men men. Det blir några hål till om 2 veckor. Ska fixa till mina öron lite, hihi ;)
Och nej mamma, jag har inte tillräckligt än. Mitt ena öra saknar två stycken piercingar,
det ska va jämnt antal i öronen. Så pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näij nu foår e reck, ja tar o river de i yöron! usch!!! lag en tattu i ställe fö än häil massa hoål! grrrrrr....

2011-11-11 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0