6-5-4-3-2-1-0

Mina två sötkorvar :) <3 Saknar Patrik så sjukt mycket. Men det börjar närma sig!
Bara 6 dagar kvar, iiiiih :D <3 Att få spendera en vecka på Åland med min älskling. MYS!
Har även börjat planera lite för en liten överraskning men jag är värdelös på att hålla
hemligheter för jag blir alltid så ivrig när jag gör någonting för att överraska någon
så det kommer antagligen att skita sig. Haha. Kanske jag sparar överraskningen tills
han kommer tillbaka till Helsingfors.. Bara för att jag kan. Hehe >;)
-
Btw. Kollar på idol just nu, damn va Robins tolkning av "You raise me up" va fin!
Så otroligt känslofylld så jag nästan blev tårögd när jag lyssna på den, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men itt kan et vel reken dagan medan et je shär häim! va shär häim nu!

2011-11-25 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0