2 dagar - 9 dagar

Arkivbild på min lilla bebis.
Sitter i skolan just nu, börjar svenskalektion om typ en halvtimme. Åkte hit ganska tidigt för att
jag skulle till apoteket och lite sånt grejs. Trodde inte att det skulle gå så snabbt men det gjorde
det tydligen. Borde egentligen göra basgruppsgrejset tills torsdag så jag har det gjort,
men glömde boken hemma. SMART där Jonna. Lite stolt får man väl va.. heh.
Fundera på att jag skulle packa, städa och allt det där ikväll så jag har det gjort.
Så har jag onsdag ledig att göra skolarbete och kanske åka på bio och se Twilight.
Skulle va kul! Ska se om jag får med mig någon på bion annars får jag väl åka själv :<
Nåjah men eh. Åker ju till Närpes på torsdag kväll. Ska bli skönt faktiskt.
Roligt att träffa alla där och träffa mina bebisar Elvis och Misse <3
Kommer dock lämna Ceasar i Närpes eftersom jag åker till Åland nästa vecka. Om 9 dagar.
Kan inte beskriva hur glad jag är att äntligen få träffa min älskling igen <3

Och svar till Johanna; Jo jag har dem kvar, men säljer dem inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0