Wohoo! :DD

AAH! De har skickat min mobil nu! :D Ska åka och fråga i morgon om dem fått den
på posten XD Orkar inte vänta på sånt fult avi, jag är ju för exalterad för att göra det! x')
Hoppas bara dem fått den imorgon ^_^ wiewiewie!
Annars förutom att vara superglad över att snart få min nya mobil så händer inget speciellt.
Tror jag ska ut och intervall träna idag också, men när är en annan sak.
Kanske direkt så jag piggnar till? Och har det överstökat om man säger så.. Haha :D
Men innan jag börjar på med att göra något så ska jag äta frukost!
Är hungrig som bara den! d: Vi ses senare iallafall, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Madeline

Jag vet inte ska nog til Liseberg eller bio :)

<33

2011-05-26 @ 15:32:40
URL: http://www.maderinas.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0