Träningstankar ^^

Kom nyss in från ett litet träningspass. Intervall tränade för första gången på 3 år? HAHA.
Kan ju säga att det va sjukt jobbigt XD Dessutom får jag ett skavsår av skorna jag använde..
Det är bara på ena foten, men det gör så sjukt ooont :(:( ledsen_jonna..
Men det känns skönt nu så här efteråt då man varit ute och tränat. Känner att jag borde
få ner min puls (den är allt för snabb) och det ända sättet att göra det är att träna.
Så det är bara att fortsätta gå, jogga/ springa! Vem vet, kanske jag kommer i form till
sommaren också. Fast så ska jag inte säga för då slutar jag träna.. Haha XD
Det verkar vara svårt att få inpräntat i huvudet hur skönt det känns efteråt man har tränat.
Skulle man tänka på det hela tiden kanske man skulle ta sitt lata arsle och träna varje dag..

Kommentarer
Postat av: yannie

fö ti taal å na häilt anna än ti trien. Vann va e du hadd skaffa nitan du sku lägg på jeans shorts? :) fundrar på samma ja så ;P

2011-05-25 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0