Onsdag <

God morgon! Vaknade för snart en halvtimme sedan. Är sjukt trött :o
Men har lite grejer att ordna innan jag åker till jobbet. Ska till skolan med bildkonst diplomet,
sen ska jag skriva någonting om det tror jag? Hoppas bara hon är där nu då... Annars lämnar
jag det där och så får hon höra av sig då jag kan skriva uppsatsen. Meddelade henne igår
och frågade om det passade att jag kom idag från morgonen men har inte fått något svar
så får hoppas på det bästa. Men sen efter jobbet så ska mamma och jag till försäkringsbolaget
och till resebyrån. Vi ska kolla på några hotell och nåt sånt. Sen halv 4 ska jag på musikteori.
Men vi hörs senare iallafall! Ha det bäst så länge! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är så jobbigt att försova sig!

2011-05-11 @ 10:36:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0