Eh..

Här har vi en kissekatt som vägrar sitta still.. Satt säkert och försökte med 6-7 bilder,
men alla blev suddiga.. Dumma kisse ;p Och den andra bilden? Jag ser bara konstig ut..
Så ingen bra dag att ta kort på idag verkar det som :p haha..
Annars så gör jag inte så mycket.. Väntar på att få åka till Mats på examens kaffe typ ;p
Därför har jag klänningen på mig. Den är finare än vad det ser ut på bilden.
Här kan ni få en till bild så ni får se hur den ser ut ^^
Om ni kollar på mina ben får ni skratta lite.. Ser ut som att jag har ett ben som är minimalt.
Haha :D Som sagt, ingen bra dag för bilder.. Haha ^^ Men ska fixa mig klart nu och sen chilla
tills vi ska åka! Vi hörs sen, ha det bäst! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0