Brungröna ~

Bilden ser rätt konstig ut.. Men så är det då man har svart hår och det ser ut som en bakgrund
då man beskär bilden.. Men jag digga min ögonfärg så mycket på bilden så ni får bara acceptera det ;)
Annars väckte en jävla telefonförsäljare mig idag -.- Han ville snacka om min mobilanslutning,
så han skulle prata med min pappa.. Så typiskt att de ska ringa till mig då >.<
Andra gången det här händer! Så sjukt irriternade. Varför skaffar de inte hans mobilnummer? -.-
Så nu sitter jag här, är trött som tusan av att bli väckt så plötsligt. Ska äta frukost snart.
Ska även försöka få lite biologi läst. Eller matematik.. Vet inte vilket jag ska börja med >.<
Men iallafall, vi hörs senare någon gång, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0