Sleepyhead ^^

Tjena tjena. Är lite sådär smygseg idag.. Va vaken tills klockan 3 xD Kolla på film på tv.
Först va det "Du har mail" sen efter den kom det "nyckeln till framgång".
Den första filmen va lite småseg men den va helt okej och den andra va skojj som fan.
Iallafall så satt jag och garva, men det kunde ha varit min natthumor som slog på också.
(Jag har en extremt konstig humor då jag är trött. Allt blir roligt, haha).
Aja men idag är det då måndag. Har ingen aning om det händer något idag..
Misstänker att det inte gör det.. Jag skulle vilja åka till Särkänniemi någon dag D:
(Ungefär som Gröna Lund ^^) Åså skulle jag vilja åka till Tuuri och shoppa..
Får se när jag får in det planerat med någon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0