sandwich layer-cake ~

God morgon! :p Vaknade nyss av att en telefonförsäljare ringde och letate pappa? -.-
Varför ringer dem alltid till mig? :( Jag som sov så gott och drömde så mysigt..
Tja fick ju sova 8 timmar som det är rekommenderat, haha.
Men om ni undrar vad som är på bilden är det min fina inköpslista! Har självklart inte skrivit den
4 gånger. Skrev den en gång, camen gjorde det baklänges så jag tog spegel-effekten ;P
Men ja, sådär ser min fina handstil ut, haha. Inget att direkt skryta om XD haha!
Btw. Är det bara jag eller ser det ut som ett monster i mitten längst ner på bilden? o.o
Och jag tror nästan ni kan gissa vad jag ska göra idag. Baka smörgåstårta! Yum <3 Hihi!

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv;

:)<3

wiewiewie! :DD



e va natådde examensfoto an vela ha ;)

2011-07-11 @ 13:10:15
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0